בלוג

איך להיות הכלה המושלמת

איך להיות הכלה המושלמת

איך להיות הכלה המושלמת

במסגרת המרדף על איך להיות הכלה המושלמת אחר הלוק המושלם בדרך לחופה במטרה להיות הכלה שכולם ידברו עליה – הדרך עוברת הדרך בין מספר ספקים שונים ונותני שירותים, החל משמלות כלה ועד באיפור, עיצוב שיער, בניית ציפורניים מכוני שיזוף ועוד.
כל אחת רוצה להיות מיוחדת ולהיראות במיטבה לקראת הערב הגדול.
במאמר זה ליקטנו עבורכם מספר טיפים ועצות טיפוח על החשיבות הטיפול קוסמטי לקראת החתונה. טיפול קוסמטי לכלות לא חייב להיות הוצאה יקרה בכדי להיעשות בצורה מקצועית.
הכלל פה הוא להפריד בין כל איזור טיפוח ולהתמקד בו באותו הטיפול בכדי שיעשה במהירות וביעילות.

ציפורניים לכלה

ישנן דרכים רבות לטפח את הציפורניים, ממניקור, פדיקור, בניית ציפורניים ומגוון של תכשירים שונים לטיפוח הציפורן.
הכלל היחיד והעיקרי אם כן הוא לשמור על טיפוח הציפורן במהלך השנה ולא רק לפני אירועים, שכן טיפוח בראי מתחיל בציפורן בריאה.

כלים משלימים לציפורן

ישנם מספר כלים משלימים שיעניקו לציפורן מראה מושלם וטבעי.
פצירות ובאפרים, הכלים שבהן תשתמשי לצורך הטיפוח היומיומי של הציפורן ושיוף הציפורן.

מכחולים ומברשות

גם כאן ישנם כלים המתאימים לכל מטרה, ממברשות גדולות לצביעה סטנדרטית של הציפורן ועד למברשות דקות לעיטורים וציורים על השכבה הראשונה של הלק כאשר לכל אחד המטרה והיעוד שלו.

קישוטים לציפורניים

בגזרת הקישוטים יש מגוון רחב של אפשרויות ועיטורים שניתן להתאים לכל דבר, מתכשיטים משלימים כמו שרשראות ועגילים, שיבלטו על הלובן של שמלות כלה ויעניקו מראה יחודי לערב הגדול.

לקים לכלה

קיים מספר רב של לקים שונים בגוונים שונים של כלות אשר לרוב מתאימות את הלק שהן בוחרות לפי טעמן האישי ומראה שהן מעוניינות להשיג.

מנורות ייבוש לק וג’ל

מנורות הייבוש יעניקו לך מראה אחיד וישמרו על גוון הצבע בצורה אחידה ללא שברים או סדקים שנוצרים מכל מיני “תאונות” או מריחות לא אחידות של צבע.

כלי עבודה

באמצעות הכלי עבודה ניתן לעצב ולשמר את מבנה הציפורן ולהעניק לה מראה של סלון כלות יוקרתי מהבית.

מוצרים טיפוליים

בגזרת המוצרים הטיפוליים ניתן למצוא תכשירים, קרמים, ותרסיסים שונים לטיפוח הציפורן ביום יום ולשמירה על המראה הקיים לאורך זמן וללא מאמץ מיוחד.

הארכות

במידה ואין זמן לטפח ציפורן יפה ובריאה והאירוע הגדול ממשמש ובא ניתן להשתמש בהארכות מובנות לציפורן אשר באות בגדלים שונים וצורות שונות כל אחת לפי טעמה האישי והעדפותיה.

תכשירי טיפוח שונים

אבנים, קרמים לחיטוי, כפפות, צמר גפן ומגבות הינם תכשירים שיש לקחת בחשבון בעת טיפוח הציפורן ויכולים לסייע לך להשיג את התוצאה הרצויה וחשוב מכך לשמר אותה לקראת העתיד.

לסיכום, תכשירי טיפוח הציפורניים הם לא עוד בגדר המלצה אלא עולם שלם של טיפוח שיש לקחת בחשבון ושלא מחייב לשאת בעלויות גבוהות כמו של שמלות כלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *