בלוג

מנורת לד לייבוש ציפורניים מרכז העצבים של העסק

כעת משהכרנו מעט את מנורת הלד, מרכז העצבים של העסק, הנה מספר דברים שכדאי לדעת לפני רכישה:

מרבית המנורות מיוצרות במסות אדירות בסין ולמעשה בעלי רכיבים אלקטרוניים מהסוג הזול ביותר ובעלות אורך חיים קצר.
מרבית התקלות שאנו מדווחים עליהם כ”המנורה התקלקלה” נובעות מהידע הדל בחשמל שברשותנו,
ולכן נציין שתפקוד המנורה תלוי במספר גורמים עיקריים המשבשים את פעולתה: מתג משוחרר, חיבורים רופפים, מגעים חלשים, מתח חשמלי ירוד, גוף תאורה ללא אוורור פנימי אבל ברוב המקרים הבעיה היא שנאי תקול.

לכן המלצה חמה היא להוסיף שקלים בודדים ולרכוש תוצרת קוריאה או טיוואן.

משנה זהירות מועיל במיוחד ומעל לכל – דאגי לחבר את התקע ל”מגן ברקים” בקיר, כיוון שהפסקות חשמל וברקים נוטים לשרוף את השנאי ובהעדר שנאי, ישרף גוף המנורה (יתחיל בריצוד ולאחר זמן מה יפסיק לדלוק).

וכעת אחרי שהבנו וברשותנו מנורה תקינה, בואו נבין עד כמה המנורה שלנו “אחראית” לייבוש נכון, לעבודה נכונה ותוצאה חלקה ולעמידות הג’ל לאורך זמן.

ראשית – נתייחס במלוא הרצינות לפרק הזמן המוגדר ע”י היצרן לייבוש ובשום אופן לא נקצר אותו וזאת תוך הנחה שכמות החומר שנמרחה היא סבירה (דק עד בינוני), ככל שהכמות תגדל, כך יגדל זמן הייבוש.

שנית – לתנוחת היד בתוך המנורה, יש חשיבות מכרעת כיוון שכל זווית שאינה ישרה תגרום להתכווצות הג’ל במקרה הטוב ובמקרה אחר למצב בו השכבה העליונה התייבשה אולם המסה בתחתית (ג’ל הבסיס ושכבת הצבע הראשונה – נותרו רטובים) מה שיוביל להתרוממות ונפילת הג’ל. חשוב מאוד להנחות את הלקוחה ולבדוק שהיא עוקבת אחר ההחיות כדי לחשוף את האזורים הרלבנטים למרכז התאורה (ראי ציור).

ועכשיו נחבר את שני ה-BIG NO NO לאיסור השלישי – הוצאת היד באמצע הייבוש, אפילו לשנייה.

לא משנה מה תהיה הסיבה – אין להוציא את היד מהמנורה באמצע תהליך הייבוש כיוון שאז יקטע תהליך ההתקשרות של החומר ועצם השבתה למנורה כעבור מספר שניות אינו תורם להשלמת תהליך הייבוש.

גם כאן תישאר הלקוחה עם ג’ל רטוב/לח בתחתית.

לכן רצוי להסביר ללקוחה מראש את הנזק שבהוצאת היד מהמנורה בזמן הייבוש, כך שכל פעולה כזו או נזק, זה באחריותה.

אם זה לצורך מענה לטלפון, אני מציעה לשים לה את הטלפון באוזן, במידה ושורף, מלמדת אותה ללחוץ חזק על האצבע.

בסיום יום עבודה, הציצי פנימה ובידקי שפיתחי החיישנים (כיבוי / הדלקה) וכן נקודות הלד, אינן מכוסות בג’ל. במידה וכן הקפידי לנקותם מייד ולא לאפשר הצטברות נוספת של ג’ל שיאטום את התאורה ויפגע בתהליך הייבוש.

קראו עוד על מנורת לד לייבוש לק ג’ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *