אם הוא בטוח?
לאחרונה הכרנו מושג חדש בתחום הטיפוח: "פדיקור רוסי".
יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי השם המבטיח,
האם הוא בטוח לשימוש ומה הלקוחות באמת חושבות עליו.
פול בזמן אמת
שלחנו את הנסיינית שלנו לבחון האם ההבטחות עומדות במבחן המציאות.
המטפמשתמש
המסקנות של הנסיינית שלנו היו מעורבות:
-
סוגיית ההיגיינה: במהלך השיוף הנסיינית חשה בחום ואפילו צריבה, מה שהעלה חשד שהמדבקה אינה חדשה.
בנוסף, המגבונים לא החליפו שטיפה יסודית ולא הצליחו להעלים את ריח הזיעה. -
מטרד האבק: השיוף היבש מפזר אבק עור רב בחדר.
המצב הזה מעלה תהיות לגבי איכות האוויר שהמטפלת והלקוחה נושמות. -
היעדר הפינוק: הנסיינית חשה בחסרונה של טבילת הרגליים במים החמימים.
במקום ניחוחות של שמנים אתריים, המכשיר ייצר רעש ורטט מעצבנים.
התוצאה הסופית: האם זה כדאי?
בסיום הטיפול, כף הרגל נותרה חלקה יחסית, אך הנסיינית הבחינה במספר "שוונצים" בזוויות.
הטיפול בציפורניים היה מהיר מדי ולא הפגין הקפדה.
למי הטיפול מתאים?
-
לנשים שמחפשות טיפול מהיר (שיטת IN & OUT).
-
לבעלות עור דק יחסית.
-
מי כדאי שתוותר? בעלות עור עבה מאוד או עור סדוק.






