השתלמות מניקור

לימודי תעודה במתכונת האיחוד האירופאי
המעניקים הכשרה מקיפה וידע רב בתחום המניקור.

עבודה מושלמת מתחילה במניקור מושלם!
אנו מזמינים אותך ללמוד את כל תורת מבנה הציפורן, הכנה וניקוי יסודי.

* מפגש אחד בן 4 שעות תיאורתיות ומעשיות.
* לימודי בוקר / ערב / שישי.
* לימודי המשך, השתלמויות, ימי עיון והעשרה.
* תעודת השתלמות מבית ביו סקלפצ'ר - המכללה היחידה הבינלאומית בישראל!

ידע מקצועי

*תלוי בטיב ההכשרה

איכות המוצר

אפס תקלות, אפס תיקונים חוזרים.

מודעות ושמירה על הבריאות

ללא כימיקלים מסרטנים או שיוף ציפורן, הגיינת סלון

להצטרפות לקורס הקרוב השאירי פרטים

מבטיחים לחזור בהקדם האפשרי!

או התקשרי אלינו 6476*

סניף חיפה - 077-5520777

סניף ת״א - 03-5627701/2

סניף ב״ש - 08-6765556

קורס מניקור פדיקור

מניקור ופדיקור הם שני טיפולים מועדפים בשנים האחרונות ויש לגביהם ביקוש גבוה בעיקר בשל המודעות לבריאות כף הרגל ולאסתטיקה שבאה לידי ביטוי לא מעט. קורס מניקור פדיקור מאפשר לאנשים להתמקצע בתחום המבוקש ולהביא את עצמם לחיים מספקים מבחינה מקצועית. מכללת ביו סקלפצ’ר מעבירה קורסים מקצועיים בתחום האסתטיקה בפריסה ארצית, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר. באמצעות קורסים אלו יהיה לכם קל להתחיל חיים עסקיים חדשים, ואנו יודעים ובטוחים כי תקבלו תמורה מלאה לכספכם.

קורס מניקור פדיקור – הרבה מעבר לטיפוח

נשים רבות וגם נערות מחפשות קורס מניקור פדיקור לצורך מטרות רבות, חלק מחפשות לצורך התמקצעות בתחום ובניית מותג משלהן או לעסוק בכך כשכירות וחלק מהנשים או הנערות מחפשות זאת לצורך טיפול בבית באופן עצמאי במקום לגשת אל אנשי מניקוריסטיות ופדיקוריסטיות בכל חודש. קורס זה מקיף את כל הנושאים הקשורים לבריאות כף הרגל מבחינת מניקור, טיפוח ציפורניים, עור הידיים ועוד.

מה לומדים בקורסים אלו?

קורסים אלו מאפשרים לימוד עיוני וגם לימוד פרקטי על מודליסטיות ובכך מאפשרים גם התנסות לפני שיוצאים לעולם הגדול מתוך המסגרת הלימודית. במסגרת הקורסים תלמדו את הנושאים הבאים:

  • טיפול במחלות ציפורניים וזיהוי בעיות בציפורניים ובעור
  • מריחת לק ג’ל
  • טכניקות עבודה נכונות
  • ניקוי העור והכנת הציפורן באמצעות מניקור
  • הסרת תאי עור מתים מכף הרגל וטיפול בבעיות פדיקור
  • הליכי פדיקור ואנטומיה
  • טיפול באמצעות מכשור חדשני
  • עיקור, חיטוי והיגיינה בעבודה
  • שיווק, מיתוג ובניית עסק
  • צילום העבודה המוגמרת

התלמידים מקבלים ניסיון פרקטי בחיטוי, שיוף, צביעה, עיצוב דוגמאות שונות על הציפורניים, מריחת לק ג’ל ולמידה על בטיחות ובריאות הלקוחות בנושא זיהומים, חיידקים וסיכונים שונים. הטכניקות מתקדמות, בטוחות ומכינות את התלמידים לעבודה מעשית עם ליווי גם לאחר שהקורסים מסתיימים.

ללמוד אצל הטובים ביותר להצלחה

נכון שההצלחה תלויה אך ורק בכם אך יחד עם זאת כאשר אתם מקבלים את הבסיס הטוב ביותר, יהיה לכם קל להתמקצע בתחומים אלו. מכללה איכותית לה צוות מקצועי ומיומן תעניק לכם את הכלים הטובים ביותר גם ברמה העיונית וגם ברמה המעשית להגיע אל קריירה חדשה ומרגשת בתחום האסתטיקה והיופי, ממנה תוכלו לצמוח ולהתפתח.

קורס מניקור לק ג’ל

בשנים האחרונות עלה משמעותית הביקוש עבור קורס מניקור לק ג’ל ממגוון של סיבות החל מקבלת התמחות בתחום זה לצורך פיתוח קריירה בתחום האסתטיקה והיופי ועד ליישום התהליך באופן ביתי. מכללת BIO SCULPTURE שהינה חלק ממכללה עולמית ולה שלוחות בישראל בפריסה ארצית מציעה קורסים מקצועיים ברמה גבוהה בתחום זה בין אם לצורך שימוש ביתי, ובין אם לצורך פיתוח עסקי.

קורס מניקור לק ג’ל – בואו לצמוח ולהתפתח

רישום אל קורס מניקור לק ג’ל מקנה לכם הזדמנויות רבות בקריירה. בוגרי הקורס בוחרים לעבוד במכוני ספא יוקרתיים, בסלוני יופי נחשבים, בתעשיית הבידור והטלוויזיה ואף פותחים מותג משלהם. המקצוע מאפשר הכרת אנשים ממגוון של סגנונות ותפקידים ומרחיב את מערך הלקוחות כאשר היתרון המרכזי הוא גמישות בשעות, עבודה ממקומות שונים שאתם בוחרים וביטוי היצירתיות באופן קסום ולשביעות רצון הלקוחות. הקורסים המועברים על ידי מדריכים מוסמכים ובעלי מיומנות גבוהה שתביא אתכם להצלחה תוך ליווי אישי ומקצועי.

לקום בבוקר אל עבודה שאוהבים

קריירה במניקור ג’ל מציעה סיפוק עצום באמצעות ביטוי יצירתי ואינטראקציות עם אנשים רבים ולקוחות מעניינים. ההיבט החברתי בעולם זה הוא משמעותי וחשוב, אתן לעולם לא תרגישו לבדכן בעבודה, תכירו אנשים חדשים ומעניינים ותוכלו להתחבר אל מגוון של לקוחות. בקורס תלמדו על מבנה אנטומי של הציפורן, הכנת הציפורן ללק ג’ל, מריחה נכונה, הסרה נכונה, חומרי עבודה עמם תעבדו, הארכת ציפורניים בטכניקות שונות, שיווק ומיתוג העסק וצילום בזוויות מתאימות בסיום הטיפול. עבודה המביאה לסיפוק אישי וביטוי היצירתיות היא ללא ספק קריירה שכיף לקום אליה בבוקר עם חיוך.

לצמוח ולהתפתח בעולם האסתטיקה

קורס זה המתמקד במניקור ג’ל מהווה השקעה משתלמת למי שמעוניינת ליצור נישה בתעשיית היופי. קורס מניקור לק ג’ל מציע שילוב ייחודי של מיומנות טכנית, ביטוי יצירתי והזדמנויות עסקיות ענפות לקריירה מרגשת ומשגשגת. בין אם החלטתן לעסוק בתחום באופן פרטי בבית, ובין אם בפתיחת מותג מחוץ לבית או עיסוק בסלון יוקרתי הסיפוק האישי שהמקצוע מביא הוא ללא ספק הבונוס הגדול שבו. בואו לפתוח קריירה חדשה שמתפתחת וצומחת גם אל תחומים נוספים בעולם האסתטיקה. הקריירה החדשה מחכה לכם.