פדיקור מקצועי
13 מפגשים שבועיים: כ-52 שעות לימוד אקדמאיות

עולם הציפורניים הנוצץ והרווחי, הפך בשנים האחרונות למבוקש ביותר.
אנו מזמינים אותך להשתלב בקורס המקיף ביותר בתחום הפדיקור המקצועי, בו תלמדי את כל השיטות המובילות בעולם.
צוות ההדרכה המיומן והמנוסה שלנו, ילווה אותך להצלחה, בזכות ליווי צמוד, ותק וניסיון עשיר החשוב כל כך בתחום זה.
תוכלי לבחור ולהשתלב בלימודי בוקר/ערב/שישי.
14 מפגשים מקיפים הכוללים תיאוריה ופרקטיקה מעשית, וטיפול בלקוחות במסגרת הלימודים.


* תעודה בינלאומית המאפשרת עבודה ברחבי העולם מבית ביו סקלפצ'ר - המכללה היחידה הבינלאומית בישראל!

ידע מקצועי

*תלוי בטיב ההכשרה

איכות המוצר

אפס תקלות, אפס תיקונים חוזרים.

מודעות ושמירה על הבריאות

ללא כימיקלים מסרטנים או שיוף ציפורן, הגיינת סלון

מה תלמדי?

אנטומיה ומבנה הציפורן

מבוא לפדיקור

מבנה העור וטיפוח כף הרגל

זיהוי וטיפול במחלות ונגעים בעור

זיהוי וטיפול בבעיות שכיחות בכף הרגל

טיפול בפטרת כף הרגל והציפורניים

טיפול בציפורן חודרנית

יבלת ויראלית ויבלת שורש

טיפול בפסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס

עזרה ראשונה במכון, הסרה וטיפול חוזר

היגיינה בעבודה – סטריליזציה, חיטוי ועיקור

שיווק פתיחת עסק ובניית תהליך עבודה

תרגול ופרקטיקה על לקוחות

טיפול בסכרתיים

חולים אונקולוגיים

פדיקור ספא

פדיקור מכשורי

פדיקור מקצועי תופס חלק גדול מאוד מענף האסתטיקה המבטיח הכנסה רווחית בזמן קצר.

אסתטיקת כפות הרגליים חשובה לא פחות מאזורים אחרים בגוף אך לעתים הרגליים הן החלק המוזנח ביותר. טיפולי פדיקור מקצועי/ פדיקור קוסמטי הם טיפולים חיוניים הדורשים ידע והכשרה על מנת למנוע נזקים.

בשנים האחרונות המודעות לטיפול ותחזוקת כפות הרגליים גדלה, וקיום זהו תחום מקצועי מבוקש.

מכללת ביו סקלפצ’ר מציעה הכשרות בשלושה מסלולים:
○   קורס פדיקור מקצועי.
○   קורס פדיקור קוסמטי.
○   השתלמות טיפול פטרת.

ליעוץ חינם ומידע נוסף -

השאירי פרטים בתחתית העמוד

טכנאית מתקדמת

בסוף הקורס תהיי טכנאית פדיקור של ביו סקלפצ’ר
מהשורה הראשונה עם המותג המוביל בעולם
BIO SCULPTUER

להצטרפות לקורס הקרוב השאירי פרטים

מבטיחים לחזור בהקדם האפשרי!

או התקשרי אלינו 6476*

סניף חיפה - 077-5520777

סניף ת״א - 03-5627701/2

סניף ב״ש - 08-6765556

קורס פדיקור רפואי

בתחום הטיפול בכף הרגל הפדיקור הרפואי הוא כבר מזמן לא אסתטי בלבד אם כי אלמנט בריאותי שמחויב מכורח המציאות אצל אנשים רבים. בניגוד לפדיקור אסתטי שמתמקד רק בשיפור הקוסמטי הפדיקור הרפואי מביא לבריאות כף הרגל ומבטיח איכות חיים טובה יותר. מכללת ביו סקלפצ’ר מביאה עד אליכם את הקורסים הטובים ביותר עבור פדיקור. הירשמו אל קורס פדיקור רפואי להתמקצעות בתחום המבוקש ביותר בשנים האחרונות, מובטח לכם לקבל תמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם.

קורס פדיקור רפואי – מהו הפדיקור הרפואי?

פדיקור רפואי הוא טיפול לא פולשני והיגייני לכף הרגל. הפדיקור הרפואי מתוכנן כך שימנע מחלות בכף הרגל תוך ניקוי עמוק, הסרת תאים מתים מהעור, טיפול בציפורניים והתאמה לסוג כף הרגל כמובן. הפדיקור מתבצע בסביבה סטרילית תוך שימוש במכשירים מעוקרים, מה שמבטיח כי הסיכון לזיהום כמעט ולא קיים, מה שהופך את הטיפול לאופציה בטוחה עבור אנשים עם סוכרת, דלקת פרקים או בעיות במחזור הדם. התמקצעות באמצעות קורס פדיקור רפואי מביאה לקריירה בטוחה ואחראית לרווחתם של הלקוחות שלכם ולכן יש חשיבות משמעותית לקורס זה.

מה לומדים בקורס הפדיקור הרפואי?

בקורס תלמדו גם באופן עיוני וגם באופן מעשי על מנת שתוכלו להתנסות כבר לפני שאתם יוצאים אל העולם הגדול שלא במסגרת הלימודים. במהלך הקורס תלמדו את הנושאים הבאים:

  • מבוא לפדיקור
  • מבנה הציפורן ואנטומיה
  • מבנה העור וטיפוח כפות הרגליים
  • זיהוי מחלות ונגעים בעור וטיפול מתאים
  • זיהוי בעיות שכיחות בכף הרגל וטיפול בהן
  • טיפול בפטרת הציפורניים וכף הרגל
  • ציפורן חודרנית וטיפול בה
  • טיפול ביבלות ויראליות ויבלות שורש
  • טיפול באטופיק דרמטיטיס ובסוריאזיס
  • עזרה ראשונה, טיפול חוזר והסרה
  • לימוד היגיינה בעבודה באמצעות חיטוי, עיקור וסטריליזציה
  • פתיחת עסק, בניית מותג, לימוד תהליכי עבודה ושיווק
  • טיפול בסכרתיים ובחולים אונקולוגיים
  • תרגול על מודליסטיות
  • פדיקור בסגנון ספא
  • פדיקור באמצעות מכשור

ללמוד את המקצוע הנכון במקום הנכון

עולם האסתטיקה הוא חשוב וכפות הרגליים הם חלק מרכזי בו. טיפול נכון ברמה האסתטית והרפואית באמצעות פדיקור רפואי מונע מחלות ומביא לאיכות חיים טובה יותר. קורס פדיקור רפואי מסייע לכם להתמקצע בתחום המבוקש ביותר שנים האחרונות. אתם מוזמנים לבנות את הקריירה החדשה שלכם בקורס שיעניק לכם את כל הכלים לכך.

לימודי פדיקור רפואי

כף רגל יפה ומטופחת הפכה להרבה יותר מפריווילגיה או סיטואציה אסתטית. מדובר על טיפול אישי שכל אישה וגבר חייבים אותו לצורך שמירה על בריאות כף הרגל. בישראל הביקוש לפדיקור רפואי גובר יותר מיום ליום ולכן גם הביקוש לרישום אל לימודי פדיקור רפואי גדל בהתאם. מכללת ביו סקלפצ’ר מביאה אליכם את מיטב הקורסים המקצועיים המועברים על ידי צוות מיומן ומוסמך על מנת שתוכלו להפוך למותג בתחום הפדיקור הרפואי באופן בטוח ומקצועי. אצלנו תוכלו להיות בטוחות שאתן מקבלות תמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם.

לימודי פדיקור רפואי – מהו פדיקור?

האקלים הישראלי מביא אותנו לנעול נעליים פתוחות רוב ימות השנה מה שגורם לעור כף הרגל להיסדק, להתייבש ולהביא לבעיות בריאותיות גם בכף הרגל עצמה וגם בציפורני כפות הרגליים. תשומת הלב לאזור זה היא לא רק אסתטית, אם כי בריאותית ולכן יש לתת על כך את הדגש המתאים.

פדיקור הוא טיפול המשמר את מראה כף הרגל מבחינה אסתטית ושומר על בריאות כף הרגל. הטיפול מציע יתרונות רפואיים, טיפוליים ואסתטיים וקיים עוד מרישומים היסטוריים לפני הספירה, בשיטות שונות וכמובן בהתקדמות הטכנולוגיה והרפואה.

מה לומדים בקורס פדיקור רפואי?

לימודי פדיקור רפואי מלמדים את כל הטכניקות המקיפות לטיפול נאות בכף הרגל החל מניקוי, הסרת עור קשה, ריכוך עור כף הרגל, תחזוקת הציפורניים, מריחת לק וטיפולים באמצעות מכשור חדשני. עוד נלמד בקורס:

  • טיפול ביבלות
  • זיהוי מחלות עור בכף הרגל ומחלות ציפורניים
  • טיפול בציפורניים חדרניות
  • לימוד טכניקות לטיפול אינטנסיבי
  • מריחת לק ג’ל נכונה בכפות הרגליים
  • הסרה נכונה
  • חיטוי, עיקור, סטריליזציה ועיקור בעבודה
  • מתי מפנים לייעוץ רפואי
  • שיווק, בניית מותג וייעוץ לפיתוח עסק
  • צילום העבודה המוגמרת ותוצאות הטיפול

אל תוותרו על מקצועיות ואיכות

כאשר אתם מתעניינים בתחום של לימודי פדיקור רפואי חשוב שתגשו ללמוד אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך הכשרה מוצלחת. הקורסים הללו מתאימים לקוסמטיקאיות, רפלקסולוגיות וכל מי שעוסק בתחום היופי המבקש להרחיב את הידע הכללי שלו. יחד עם זאת גם אנשים להם אין שום ניסיון יכולים ללמוד בקורסים אלו החל מהבסיס על מנת להתחיל לעסוק בעולם האסתטי והקוסמטי. הקורס מביא ערך משמעותי של עבודה נכונה, מקצועית, שיווקית ואחראית.

קורס פדיקור רפואי מחיר

אם אתם מתעניינים בקורס שהינו קורס פדיקור רפואי אתם במקום הנכון. ללא ספק מדובר באחד המקצועות היותר נחשקים בשנים האחרונות המביאים לשיפור כישורים קיימים או עבור המתעניינים להתחיל ללמוד את התחום מההתחלה ומהבסיס. מכללת ביו סקלפצ’ר מביאה אליכם את הקורסים המקצועיים ביותר וברמה גבוהה בהדרכת צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון של שנים ובפריסה ארצית, דבר שמקנה לכם את התמורה המלאה עבור השקעתכם. הקריירה החדשה שלכם נמצאת כאן.

קורס פדיקור רפואי מחיר ופרטים עיקריים

קורס זה כולל בתוכו לימוד עמוק ומהותי של המבנה האנטומי של כפות הרגליים ואף מצבים שבהם יש צורך בטיפול כמו יבלות, ציפורניים חודרניות, פטרת בציפורניים ועוד. התלמידים ילמדו איך לאבחן ולזהות את הבעיות בכף הרגל ותוך כך גם להתאים תכנית טיפול או להפנות אף לייעוץ רפואי במידת הצורך. כאשר אתם מתעניינים על קורס פדיקור רפואי מחיר הוא פרמטר חשוב שחשוב לקחת בחשבון שהינו מחזיר את עצמו מבחינת ההשקעה לטווח הארוך. הקורס מקנה הבנה נרחבת בתחום של בריאות כף הרגל, טיפוח הציפורניים, חשיבות על סביבת עבודה סטרילית ונקייה ושיווק המותג החדש שהתלמידים מבקשים להקים באמצעות הקורסים.

למי מתאים קורס פדיקור רפואי?

קורס זה מתאים עבור אנשי מקצוע העוסקים בתחום הבריאות ומעוניינים בהרחבת הידע והמיומנויות שלהם. כמו כן, הקורס מתאים למניקוריסטיות המבקשות להעניק שירות נוסף ללקוחותיהן או אנשים שאין להם כלל ידע בתחום ומבקשים להתמקצע על מנת לעסוק בכך כשכירים או לעסוק בכך כעצמאיים ולפתוח מותג משל עצמם. כאשר חושבים על קורס פדיקור רפואי מחיר הוא פרמטר חשוב אך הוא לא העיקרי. הקורס הוא הרבה יותר נרחב מהפדיקור האסתטי המתמקד בריכוך עור כף הרגל וטיפול אסתטי בציפורניים. הקורס מקנה ידע נרחב על טיפוח כף הרגל ואבחון מחלות בכף הרגל ובציפורניים וזהו הבדל משמעותי מטיפול המתמקד אך ורק במראה האסתטי והטיפוח בלבד.

האם יש אופציות תעסוקה בסיום הקורס?

בסיום הקורס לא מעט מהתלמידים עוברים לעבור במכוני ספא יוקרתיים, מכוני יופי ברמה גבוהה ואף פותחים עסק משלהם. בקורס תקבלו כלים ייחודיים לשיווק העסק, להקמתו, ואף לצילום לאחר הטיפול לצורך שיווק. יש לכלים אלו משמעות גבוהה לטווח הארוך גם אם לא תשתמשו בהם באותו הרגע בסיום הקורס ולכן חשוב לראות בכך את הערך הנכון. בכל זמן שתבחרו, תוכלו להפוך למותג שאתם חולמים להיות.

פדיקור רפואי לימודים

טיפול בצפורניים יכול להיות עבור יצירה של מראה אסתטי ונעים עבור כל ציפורן. אבל אנחנו יודעות כי לא פעם, התלמידות שלנו, יכולות ממש לשנות ללקוחות שלהן את החיים. יש מי שסובלים ממחלות הנוגעות לציפורן ברגל. בין אם מדובר על ציפורן חודרנית, התפתחות של פטריות וכיוצא באלו. פדיקור רפואי לימודים, מעניק לך את כל הכלים הדרושים לך, כדי לעזור ללקוחות שלך להרגיש קצת יותר טוב. אז מה תלמדי במסגרת הקורס ואיך הלימודים יעשירו את ארגז הכלים שלך ויפתחו בפנייך מסלולים להתפתחות מקצועית, את הכל תוכלי לדעת בזכות המאמר הבא.

למה להשקיע בתכנית פדיקור רפואי לימודים

כדי להצליח בעולמות הביוטי, אנחנו צריכות להיות מי שיש להן ארגז כלים רחב ומשמעותי, כדי שנוכל למשוך עוד ועוד לקוחות ולהגדיל את הרווחים על העסק שלנו. במסגרת תכנית פדיקור רפואי לימודים, תקבלי עוד כלים כדי להיכנס לעולמות הביוטי, אם את רוצה לעשות הסבה מקצועית או פשוט, להתפתח ולפתח את הקליניקה שלך.

מה אנחנו לומדים במסגרת התכנית? נדבר על האנטומיה של כף הרגל. נסביר מה הגורמים אשר יכולים להוביל לצמיחה של ציפורן חודרנית, איך מטפלים בנגעי עור ומה אפשר לעשות כדי להקל על כאב בקרב המטופלים שלנו. מדובר על תכנית הכשרה מקיפה ומעמיקה. כך שכאשר תסיימי את הלימודים יהיו לך כל הכלים הדרושים כדי שתוכלי להשתמש בתבונה בטכניקות השונות אותן ספגת לאורך הקורס.

אנחנו מאמינות בך ומלוות אותך להצלחה

בעיניים שלנו, המדריכות והמורות המקצועיות במכללת Bio SCULPTURE  כל אשת מקצוע יכולה להפוך לאשת עסקים מצויינת, אם רק יהיו לה הכלים המתאימים לעבודה נכונה ומדויקת. אנחנו מאמינות בסטודנטיות שלנו ואנחנו רוצות לתת לך ארגז כלים רחב ככל הניתן. את זה אנחנו מעניקות דרך השתלמויות, ליווי אישי, הכוונה מקצועית ועוד. אנחנו נלמד אותך איך לעבוד נכון עם הציפורן, איך לשוות להן מראה אסתטי ונעים לעין, אבל תוך שאת שומרת על הבריאות שלך ושל הלקוחות שלך. לא רק זה, אנחנו נלמד אותך גם כל מה שאת צריכה לדעת על עולם העסקים. זאת, כדי שבתום הלימודים, יהיה לך מקצוע ביד לכל דבר ועניין.

לימודי פדיקור רפואי

כף רגל יפה ומטופחת הפכה להרבה יותר מפריווילגיה או סיטואציה אסתטית. מדובר על טיפול אישי שכל אישה וגבר חייבים אותו לצורך שמירה על בריאות כף הרגל. בישראל הביקוש לפדיקור רפואי גובר יותר מיום ליום ולכן גם הביקוש לרישום אל לימודי פדיקור רפואי גדל בהתאם. מכללת ביו סקלפצ’ר מביאה אליכם את מיטב הקורסים המקצועיים המועברים על ידי צוות מיומן ומוסמך על מנת שתוכלו להפוך למותג בתחום הפדיקור הרפואי באופן בטוח ומקצועי. אצלנו תוכלו להיות בטוחות שאתן מקבלות תמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם.

לימודי פדיקור רפואי – מהו פדיקור?

האקלים הישראלי מביא אותנו לנעול נעליים פתוחות רוב ימות השנה מה שגורם לעור כף הרגל להיסדק, להתייבש ולהביא לבעיות בריאותיות גם בכף הרגל עצמה וגם בציפורני כפות הרגליים. תשומת הלב לאזור זה היא לא רק אסתטית, אם כי בריאותית ולכן יש לתת על כך את הדגש המתאים.

פדיקור הוא טיפול המשמר את מראה כף הרגל מבחינה אסתטית ושומר על בריאות כף הרגל. הטיפול מציע יתרונות רפואיים, טיפוליים ואסתטיים וקיים עוד מרישומים היסטוריים לפני הספירה, בשיטות שונות וכמובן בהתקדמות הטכנולוגיה והרפואה.

מה לומדים בקורס פדיקור רפואי?

לימודי פדיקור רפואי מלמדים את כל הטכניקות המקיפות לטיפול נאות בכף הרגל החל מניקוי, הסרת עור קשה, ריכוך עור כף הרגל, תחזוקת הציפורניים, מריחת לק וטיפולים באמצעות מכשור חדשני. עוד נלמד בקורס:

  • טיפול ביבלות
  • זיהוי מחלות עור בכף הרגל ומחלות ציפורניים
  • טיפול בציפורניים חדרניות
  • לימוד טכניקות לטיפול אינטנסיבי
  • מריחת לק ג’ל נכונה בכפות הרגליים
  • הסרה נכונה
  • חיטוי, עיקור, סטריליזציה ועיקור בעבודה
  • מתי מפנים לייעוץ רפואי
  • שיווק, בניית מותג וייעוץ לפיתוח עסק
  • צילום העבודה המוגמרת ותוצאות הטיפול

אל תוותרו על מקצועיות ואיכות

כאשר אתם מתעניינים בתחום של לימודי פדיקור רפואי חשוב שתגשו ללמוד אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך הכשרה מוצלחת. הקורסים הללו מתאימים לקוסמטיקאיות, רפלקסולוגיות וכל מי שעוסק בתחום היופי המבקש להרחיב את הידע הכללי שלו. יחד עם זאת גם אנשים להם אין שום ניסיון יכולים ללמוד בקורסים אלו החל מהבסיס על מנת להתחיל לעסוק בעולם האסתטי והקוסמטי. הקורס מביא ערך משמעותי של עבודה נכונה, מקצועית, שיווקית ואחראית.

לימודי פדיקור רפואי

כף רגל יפה ומטופחת הפכה להרבה יותר מפריווילגיה או סיטואציה אסתטית. מדובר על טיפול אישי שכל אישה וגבר חייבים אותו לצורך שמירה על בריאות כף הרגל. בישראל הביקוש לפדיקור רפואי גובר יותר מיום ליום ולכן גם הביקוש לרישום אל לימודי פדיקור רפואי גדל בהתאם. מכללת ביו סקלפצ’ר מביאה אליכם את מיטב הקורסים המקצועיים המועברים על ידי צוות מיומן ומוסמך על מנת שתוכלו להפוך למותג בתחום הפדיקור הרפואי באופן בטוח ומקצועי. אצלנו תוכלו להיות בטוחות שאתן מקבלות תמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם.

לימודי פדיקור רפואי – מהו פדיקור?

האקלים הישראלי מביא אותנו לנעול נעליים פתוחות רוב ימות השנה מה שגורם לעור כף הרגל להיסדק, להתייבש ולהביא לבעיות בריאותיות גם בכף הרגל עצמה וגם בציפורני כפות הרגליים. תשומת הלב לאזור זה היא לא רק אסתטית, אם כי בריאותית ולכן יש לתת על כך את הדגש המתאים.

פדיקור הוא טיפול המשמר את מראה כף הרגל מבחינה אסתטית ושומר על בריאות כף הרגל. הטיפול מציע יתרונות רפואיים, טיפוליים ואסתטיים וקיים עוד מרישומים היסטוריים לפני הספירה, בשיטות שונות וכמובן בהתקדמות הטכנולוגיה והרפואה.

מה לומדים בקורס פדיקור רפואי?

לימודי פדיקור רפואי מלמדים את כל הטכניקות המקיפות לטיפול נאות בכף הרגל החל מניקוי, הסרת עור קשה, ריכוך עור כף הרגל, תחזוקת הציפורניים, מריחת לק וטיפולים באמצעות מכשור חדשני. עוד נלמד בקורס:

  • טיפול ביבלות
  • זיהוי מחלות עור בכף הרגל ומחלות ציפורניים
  • טיפול בציפורניים חדרניות
  • לימוד טכניקות לטיפול אינטנסיבי
  • מריחת לק ג’ל נכונה בכפות הרגליים
  • הסרה נכונה
  • חיטוי, עיקור, סטריליזציה ועיקור בעבודה
  • מתי מפנים לייעוץ רפואי
  • שיווק, בניית מותג וייעוץ לפיתוח עסק
  • צילום העבודה המוגמרת ותוצאות הטיפול

אל תוותרו על מקצועיות ואיכות

כאשר אתם מתעניינים בתחום של לימודי פדיקור רפואי חשוב שתגשו ללמוד אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך הכשרה מוצלחת. הקורסים הללו מתאימים לקוסמטיקאיות, רפלקסולוגיות וכל מי שעוסק בתחום היופי המבקש להרחיב את הידע הכללי שלו. יחד עם זאת גם אנשים להם אין שום ניסיון יכולים ללמוד בקורסים אלו החל מהבסיס על מנת להתחיל לעסוק בעולם האסתטי והקוסמטי. הקורס מביא ערך משמעותי של עבודה נכונה, מקצועית, שיווקית ואחראית.