בלוג

בואי לקחת חלק בזירת הלקים המשתלטת על עולם הטיפוח והקוסמטיקה

לק ג'ל ורוד

להיות חלק מעולם הטיפוח

נשים מכל מעמד משקיעות היום בציפורניהן כביטוי עצמי על גבי הציפורניים כך הפכו להיות חלק מעולם הטיפוח.
מה שנחשב בעבר לנחלתן של גברות מגונדרות בלבד, הפך בעידן החדש למאסט אצל כל אישה אופנתית ומעודכנת. התובנה שיד מטופחת מאוד מוסיפה לרמת התחכום של המראה כולו בעיקר אם חשוב לך להיראות אופנתית, שבר שיאים.

ההשקעה המשמעותית בקצות האצבעות כחלק אינטגרלי מהסטיילינג הביאה את תשומת הלב בטיפוח הפריפריה, לקדמת הבמה.
עמדות הדוכנים המציעים פדיקור מניקור בקניונים, רשתות המני-פדי וסלוני היוקרה עסוקים בטירוף המתחדש תדיר ולא נעצר רק בכפות הידיים, כי מיטיבות לכת בתחום מפגינות יצירתיות רבה גם בפדיקור מיוחד, במילים אחרות “טוטאל לוק” ובאופן מילולי – מכף רגל ועד ראש.

הטרנד החדש

לכן, ביו סקלפצ’ר בדקה בשבילכן איזה אזעקת טרנד נשמעת עכשיו בכל העולם ובמה מתהדרות כוכבות הוליווד.
חברת הטיפוח ביו סקלפצ’ר העולמית דואגת להוציא מידי כמה חודשים קולקציות חדשות בהתאם לתכתיבי עולם האופנה כגון:
סדרת ה- ROCK & CRYSTALS המושקת בימים אלה גם בארץ.

בואי לקחת חלק מעולם הטיפוח וזירת הלקים

צבעים בהתאם לאופנת הטקסטיל

אורלית אוקוביץ, הבעלים של חברת ביו סקלפצ’ר בארץ מספרת:  “בסניפי החברה העולמית, בוחרים את הגוונים בהתאמה לקשת הצבעים המובילה את אופנת הטקסטיל”.

דהיינו סוגי הבדים, טקסטורה של מעצבי האופנה כמובן בהתאמה הנושקת לצבעי אקססוריז האיפור ובניית ציפורניים.

כאשר בכל התצוגות אופנה בעולם שמו דגש על גוונים כהים מרשימים במיוחד דווקא בעונה זו של השנה, הלוק הסולידי נדחק הצידה ומפנה את מקומו ללקים כהים ובראשם השחור, שנחשבו לאופנתיים בתרבות הגותית והפנקיסטית בזכות האופנה והמזג אוויר של בירות אירופה שיצרו מיזוג חם והפכו את מה שנחשב בעבר “זול”, להיות היום אופנתי ומתקדם.

תשובה לחיפוש הגוונים החמים, בעלי הלוק של מיליון דולר, משמחים ובהחלט בעלי נוכחות ומגשימים חלומה של כל אישה – כף יד נוצצת למרחקים.

ציפורניים כמו של המפורסמות

סלונים רבים מספקים מענה למבקשות שליפת ציפורניים בעיטורים סגנון ליידי גאגא וניתן להוסיף טרנדים נבחרים ולהתהדר בהדבקת תמונה של הבעל, קטעי עתונות, חותמות, מדבקות מעוצבות, גולגלות, דגלי מדינות, עיטורי ציור מדויקים, רישום בכתב יד ועוד.

בסלוני ביו סקלפצ’ר ברחבי הארץ תוכלי להיות חלק מעולם הטיפוח ולהתהדר עם לק בסגנון ה”גלאם”, עם פרנצ’ הפוך, מניקור קוויאר, הולוגרמות רב ממדיות, נצנוצים רפלקטורים והכל על טהרת הגוונים הכהים – סגול קטיפה, אפור שחור, חום-בורדו, כחול רויאל ושחור מסתורי.

תתפרעו תחוו את הנשיות שלכן עם ביו סקלפצ’ר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *