בלוג

בניית עסק מצליח

תמיד קיים החשש שיש מספיק טכנאיות בחוץ ושהן יותר טובות…. לא מדוייק !!!  

עם פתיחת מכון יופי יש מוטיבציה ענקית ואנו מלאי כוונות כדי להגיע להצלחה.

כעבור תקופה של חצי שנה לערך מרבית בעלות המקצוע מתייאשות וסוגרות.

אלה שהצליחו לצבור לקוחות, נופלות לסחרור של “עכשיו יותר..” ומתחילות לחפש קיצורי דרך, מוצרים חדשים ומה קורה אצל המתחרים, במקום להשקיע בלהכיר יותר טוב את הלקוחות הקיימות ולפתח את העסק שלך……

לצורך בניית עסק מצליח צריכים להתקיים 2 תנאים

איכות מוצר – מצאת כזה, היצמדי אליו !

עבור הלקוחה המבולבלת משלל הפרסומים, המוצרים דומים אחד לשני ואים לה מושג מה ההבדל בין המוצר שלך לבין השאר.

על בעלת המקצוע לעמוד מאחורי ההבטחות שלה ללקוחה, להציג בפניה את ה”קבלות” של המוצרים בהם בחרת להשתמש בקליניקה שלך ומדוע.

לדוגמא – טכנאית BIO יודעת להסביר שהיא מעניקה לה את המוצר העמיד ביותר והבטוח ביותר מבחינה בריאותית והיחיד בענף הציפורניים המאושר קלינית, והיחיד בעל התוית של VEGAN FRIENDLY.

איכות השירות

אחת הבעיות במתן שירות היא בגישה. השירות נתפש כדבר נחות מכיוון שהוא נגזר משורש המילה: ש.ר.ת. – לשרת ! שרות לקוחות זה לא המוצר ולא את – זו החוויה ויש לראות בכך זכות גדולה כדוגמאת מי שנולד עם יכולת נתינה ובדר”כ עיסוקם (הוראה או סיעוד).

שירות מעולה בראש ובראשונה עונה על ציפיות וצרכי הלקוח, בקיצור  שרות מחלקה ראשונה !!!!

ציפיות וצרכי לקוחות נמצאים בעלייה מתמדת ולכן בעולם תחרותי כמו שלנו, איכות השירות היא הקובעת.

המוצר יכול להיות נפלא והשרות לא טוב….

התחרות תמיד גדלה וחזקה על ליבו של הלקוח, עד כדי כך שבזמן שאנו כאן מדברים, המתחרה שלך לומדת לתת שירות טוב יותר, איכות השירות הוא מנוף שיווקי ושרות מצויין מטיס את העסק, למעשה הוא הפער בין הצלחה לכישלון בין ריווחיות להפסד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *