בלוג

בניית ציפורניים טבעיות עם ביו סקלפצ’ר

בניית ההבדל בין ציפורניים טבעיות ומלאכותיות

שיטת בניית הציפורניים 

מאמר זה ידבר על בניית ציפורניים טבעיות ומלאכותיות וההבדלים ביניהם.
ישנה שיטת בניית הציפורניים המלאכותיות שנולדה מתחום רפואת השיניים ומנגד, השיטה הבריאה לבניית ציפורניים טבעיות! שיטה ייחודית ובריאה הנקראת שיטת ביו סקלפצ’ר.
כדי להבין מה ההבדל, חשוב לומר כי ביו סקלפצ’ר זה לא סתם ג’ל-לק לציפורניים, למעשה הוא בכלל איננו לק-ג’ל (תחליף לק) אלאג’ל טיפולי מאושר קלינית, בעל אפקט משקם ומגן.

אז יש את ה-BIO ג’ל הטיפולי ויש את השיטה הייחודית שהיא טיפול המהווה חלק מפילוסופיית בריאות רחבה.
כאשר את שניהם מספקת טכנאית BIO – בעלת מקצוע שהתמחתה במכללה הבינלאומית, לטפל בציפורניים טבעיות ובבעיות ברקמות טבעיות (כגון פטרת, כסיסה ועוד).

הטכנאית מתאימה את הטיפול הנכון לאחר אבחון סוג ציפורן, אופי הרגישות ושגרת יומה של הלקוחה.
אין ספק שבקרב נשים רבות עובדה זו משרה בטחון למי שבריאותן חשובה להן ומבקשות להפקיד את ידיהן במקום בטוח.
הג’ל טיפולי ומשקם גורם להתאהב מחדש במראה הידיים ומשיב גאווה לכל אישה בעזרת יכולותיו להפוך ציפורן פגומה, סדוקה, שבורה, פריכה וכיוצ”ב לציפורן חדשה ובריאה.

טיפולי הפטרת בציפורני בהונות

הם גולת הכותרת ואנטי תזה. הג’ל ששומר על הציפורניים בריאות בניגוד לבניית ציפורניים שנועדה לצרכים אסתטיים ומראה מטופח בלבד, ביו סקלפצ’ר מאפשר השגת אפקט הרבה יותר משמעותי.
בעוד הרעיון הוא ליהנות ממראה ציפורן חזק, יפה ובריא יותר, ל-BIO SCULPTURE חשוב יותר לשמור קודם כל על הציפורניים הטבעיות, מפני נזקים לעיתים בלתי הפיכים.
בסיס פילוסופיית הבריאות של BIO, הוא אפס התאכזרות לציפורניים ומקסימום הזנה והגנה. לדוגמא: – בעוד שבכל השיטות מוציאים לחות מהציפורן (לצורך יצירת היצמדות) הרי שבשיטת BIO קודם כל מחדירים לחות לציפורן, לפני הטיפול – בעוד שיטות אחרות נזקקות למקשרים כימיים ליצירת היצמדות חומר לציפורן בשיטת BIO אין צורך במריחת מקשרים כימיים.
לכן – בעידן העכשווי, כשהמודעות לבריאות הולכת וגוברת בעולם, שיטת BIO מציעה למי שמראה הציפורניים הוא חלק משיגרת הטיפוח שלה, ולמי שבריאותה חשובה לה, את המענה הדרוש – ציפורניים טבעיות בריאות !!!

הג’ל שמאריך ציפורניים בטבעיות

בשיטת BIO ניתן גם להאריך ציפורניים קצרות תוך שמירה על הציפורן הטבעית על מנת לאפשר צמיחה בריאה מתחת.
התוצאה של בניית ציפורניים קצרות ראשונית גם היא בעלת מראה טבעי. הדגש העיקרי בטיפול הוא לעודד ולאפשר צמיחתן של ציפורניים טבעיות מתחת, ולכן בניית הציפורניים בשיטת BIO, יפה ככל שתהיה, הינה בעיקר פתרון זמני.
יתרון יקר מפז – פורמולת ה-BIO ג’ל הינה בעלת תכונות מתפשרות וגמישות מסויימת הנדרשת בעת נפילה או ספיגת טראומה / חבטה – במקרים רבים יפגין ה-BIO ג’ל יכולת ספיגה גבוהה ביותר והגנה ובמקום להישבר כמו במקרים אחרים, יהיה מסוגל להתכופף מעט ולשוב למקומו.

ביו סקלפצר – בריאות ויופי הולכים ביחד

מאחורי בניית ציפורניים עם ביו סקלפצ’ר עומדת תפיסת עולם מקיפה, שהחלה עוד ב-1998 כאשר הציגה החברה לראשונה לעולם את הג’ל בצבעים הקבועים.
החזון, שנשמר עד היום, ציפורניים המשלבים יופי ובריאות. הטיפול לא פולשני בשילוב מניקור אירופאי ומותאם לאקלים הישראלי.
בשיטה לא מבצעים שיוף, לא משתמשים בחומרים שנוסו על בעלי חיים או מכילים מרכיבים מן החי.
בריאות לפני הכל !!! ולסיכום – המראה ציפורניים מלאכותיות הינן אופציה מנחמת לזמן קצוב ציפורניי BIO הברירה הטבעית זו כל התורה על רגל אחת על בניית ציפורניים טבעיות ומלאכותיות.

מחשבה אחת על “בניית ציפורניים טבעיות עם ביו סקלפצ’ר

  1. שרית הגיב:

    קילופים מעל ומתחת לציפורנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *