בלוג

מה עונים ללקוחה עם אלרגיה ?

לא מעט עוסקות בעלות המקצוע בלקוחות המבקשות מזור או מוצר שיתגבר על האלרגיה שבקצות אצבעותיהן.

מה זה אלרגיה, נדון במאמר נפרד, אבל מה אומרת בעלת מקצוע אחראית – זו השאלה.

אלרגיה היא פגיעה מערכתית בה נפגעת המערכת החיסונית. בזמן התפרצות שום מוצר לא יכול לשמש “כיבוי שריפה”. טעות נפוצה היא לתפוש את מקומו של “הרופא” ולצאת במסע המלצות לקרמים, משחות, סטרואידים ואפילו כדורים. גם לא משחות וודו ובוודאי שלא דרך הצצה לתמונת ווטסאפ.

בשולי הדברים נציין שגם רופא משפחה אינו מתיימר להחליט על אלרגיה ומשאיר את ההחלטה לרופא מומחה הנקרא אלרגולוג.

בעלת מקצוע מיומנת יודעת שבהעדר הנחיה רפואית, יש לתת למערכת להרגע ורק כעבור זמן בטוח (לאחר הרגיעה) אפשר להזמין את הלקוחה ל”טסט” (על הזרת בלבד).

קבלת לקוחה שמדווחת על אלרגיה, אצלך בסלון, מציגה את בעלת המקצוע באור בלתי מקצועי, גורם נזק לעסק שלה ומעל לכל הפסדת הלקוחה למתחרים.

התעניינות מקדימה תוביל אותך להצלחה בטוחה, שם אמין ועסק ריווחי !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *