בלוג

איך מאבדים לקוחות

איך מאבדים לקוחות

טבען של לקוחות, לברר עלויות ולהסתמך על ההבטחות שנמסרו להם טרם ההגעה לטיפול בסלון.
במילים אחרות הלקוחה מגיעה עם ציפיות מנותנת השירות ובסתר ליבה מקווה גם ל…..
למרות שההגדרה ל”עבודה מושלמת” נתפשת אחרת בעיני כל לקוחה, על דבר אחד כולן מסכימות וזה דיוק ומראה סופי בצד עמידות לאורך זמן.

רוב הלקוחות לא יהססו להסתיר את אכזבתן או שביעות רצונם עם סיום הטיפול.
אולם הסכנה הממשית יוצאת לרחוב בצורת פרסום שלילי באמצעות הלקוחה המאוכזבת שלא רק שלא תחזור אלא גם תדאג לפזר את דעתה ההרסנית.

עצוב יותר זה העובדה שהמתחרות מעבר לפינה “מחכות” להזדמנות כזו שלקוחה ממורמרת תיכנס אליה…
גם לא יועילו פרסומים יקרים או הטבות והנחות וכו’.

בעלות מקצוע רבות משקיעות כספים רבים (ולעתים הלוואות) כדי ליצור קליניקה בעלת מראה יוקרתי ומזמין.
גם אישיותה של נותנת השירות, חביבה, והם מהווים שיקול אצל הלקוחה בבחירת סלון היופי.
אולם כל אלה בטלים מיד כאשר יש חוסר התאמה בין הציפיות של הלקוחה לשרות שהתקבל.

לסיכום:
תפקידינו הוא לקחת את העבודה שלנו כל בוקר עד הקצה.
להקשיב ולשפר.
לברר ציפיות ולהתנהל בשקיפות מלאה בקשר ליכולות שלך למלא אחר מבוקשה.
העניקי לה מספר דקות נוספות של פינוק שהיא לא ציפתה לו.
לא לוותר על השתלמויות לפיתוח מקצועי.

מנהיגים דגולים מצטיינים בכך שהם תחילה מקשיבים ואחר כך מדברים.
כולנו מנהיגים לפחות בחלק מהזמן – בבית, בעבודה, עם חברים, עם המשפחה.
כשלקוחה משתפת אותנו במשהו שחשוב לה, זה הופך אותנו למנהיג ואנו צריכים תחילה להקשיב.

אין תחליף ללקוחה משבחת כי היא הפרסומת המהלכת שלך!

קראו גם מה עונים ללקוחה עם אלרגיה >>

ליצירת קשר כנסו >>