בלוג

חשיבות מניקור הידיים לגברים

חשיבות מניקור הידיים לגברים

חשיבות מניקור הידיים לגברים

שנות האלפיים הביאו איתן פתיחות בין המינים ושינויי תודעה בתפיסת ההגדרה של גבר ואישה, מושגים כמו “מטרו-מן” נכנסו לתודעה הכללית והסביבה החלה לעודד גברים יותר ויותר להשקיע בעצמם ולהבין את חשיבות מניקור הידיים לגברים.

ידיים הינן אחד האיברים החשופים ביותר שלנו, כמעט לכל דבר אנחנו משתמשים בידיים ולכן הן אחד הדברים הראשונים לייצר רושם, לחיצת היד ומגע היד מהווה גם סוג של כרטיס ביקור ולכן גם עור הידיים דורש השקעה.
אחד השימושים העיקריים שלנו בידיים זה שימוש למטרות עבודה, ידיים בעלות חזות מקצועית מטופחת ומושקעת ישדרו אמון וסדר לאדם בו אנו פוגשים ויכולות לתרום הרבה ליצירת רושם ראשוני חיובי.

מניקור לאנשי עסקים

בעולם העסקים טיפוח אישי אצל גברים כבר מזמן הפך לסמל של אכפתיות, עושר ונאורות.
מניקור קבוע בידיים עוזר לשמור על חזות נקייה ומטופחת.
אנשי עסקים בטבעם עוסקים הרבה בהסכמים, תוכניות ובניית אמון, חזות מסודרת ונקייה מייצרת סדר בעיניים ועוזרת לנו לפתח אמון עם האדם שמולנו, ציפורניים מלוכלכות ושבירות, עור סדוק או מדמם וידיים מלוכלוכות אוטומטית דוחות אותנו וגורמות לנו להסתכל באופן שונה על האדם.
עולם העסקים הינו עולם קשה בו טעויות עולות כסף לכן חשוב להבין את חשיבות מניקור הידיים לגברים וגם להשקיע בידיים באותה המידה בה משקיעים בחליפה, בתספורת, בבושם או בגילוח.

מניקור לגברים אשר עובדים בעיקר בעבודות משרדיות לא חייב להתבצע בתכיפות גבוהה כל כך ומומלץ לבצעו פעם בארבעה, חמישה שבועות.
לפעולת המניקור ניתן לפנות לבעלי מקצוע או לבצע לבד בבית, כאשר בשני המקרים חשוב להמשיך ולתחזק את כפות הידיים, לשים לב לגזיזת וניקיון הציפורניים ולמריחת קרם לחות על הידיים – לגברים אשר נרתעים משילוב המילים ‘קרם ידיים’ ניתן להשתמש במקום באפטר שייב או בכל קרם לחות אחר המיועד לגבר.

מניקור לידיים עובדות

לחיצת היד של האדם מולנו יכולה לרמוז לנו על אופיו ותחום עיסוקו, ידיים מחוספסות בדרך כלל ישתייכו לאנשים העובדים בעבודות כפיים כמו: בניה, שרברבות, חשמל, שיפוצים, חקלאות, ניקיון ועוד…
עבודה עם חומרים כימיים לדוגמא תתרום רבות לייבוש העור, עבודה במטבח או תחת סביבה רטובה יכולה גם היא לגרום נזק לעור הידיים ולעיתים להוביל להתפרצות של מחלות כמו פסוריאזיס.
אנשי מוסך או כאלה שעובדים עם מכונות וכלים כבדים יימצאו אתגר בלנקות את הידיים כל ערב מכל הגריז והשמן בו הם נוגעים במהלך היום.

ההבדל בין מניקור לידיים עובדות בניגוד למניקור המיועד לאנשי עסקים או אנשי שירות לקוחות הוא המטרה שלשמה נעשה המניקור.
אם במקרה הראשון יותר דובר על רושם ראשוני הרי שכאן הסיבה המשמעותית היא בריאותית ויותר אישית, מניקור לאנשים אשר עובדים בעבודת כפיים יתרכז יותר בהחלמת העור והציפורניים ובניקיון טוטאלי של לכלוך עיקש אשר נדבק באזור הציפורניים.

מניקור הידיים לגברים

דבר נוסף שיקבל יותר פוקוס בטיפול מסוג כזה הוא עור הידיים כאשר חשוב לשים לב לא לרכך אותו מדי כדי שעדיין יוכל להגן על הידיים ולשמש כפונקציונאלי במהלך העבודה (עור רך מדי ייטה להיקרע ולהיפצע) מכך ניתן לומר שבעצם מטרתו של המניקור כאן היא לתמוך בידיים ולהגן עליהן מתוצאות העבודה עם חומרים כימיקליים תעשייתים, דבר הנלמד בקורס בניית ציפורניים.

מניקור רפואי

סיבה אחרונה (ואולי ראשונה) היא פנייה למניקור מסיבות רפואיות.
איזור הציפורניים הינו איזור רגיש ומועד לפורענות, גזיזה לא נכונה של הציפורניים חוסר תשומת לב לטיפוח הידיים ועוד עלולים להוביל למצבים של ציפורן חודרנית, פטרת וסיבוכים נוספים.
במידה והסיבה לפנייה למניקור הינה סיבה בריאותית מומלץ לבצע מחקר קטן קודם ולפנות למכון המתמחה במניקור רפואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *