בלוג

כל מה שצריך כדי להיות קוסמטיקאית מצליחה

מה צריכה קוסמטיקאית מצליחה

מה צריכה קוסמטיקאית מצליחה

תחום הקוסמטיקה והטיפוח הוא אחד מתחומי העסקים המשגשגים ביותר בישראל במהלך השנים האחרונות וזאת לנוכח המודעות ההולכת וגוברת בקרב הציבור הרחב בישראל (נשים וגברים כאחד) בכל הנוגע לטיפוח גופם והמראה החיצוני.
כיום, בכל רחבי הארץ ניתן למצוא היצע הולך וגדל של בתי עסק המציעים מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים כאלו ואחרים לגברים ונשים.
בתי עסק אלו מנוהלים על ידי קוסמטיקאיות מתחילות או וותיקות העושות הכול על מנת להפוך את העסק הנמצא בבעלותם למותג מוביל בתחומו באזור בו הן פועלות.

אבזור הקליניקה

על מנת שכל קליניקה העוסקת בטיפולי טיפוח וקוסמטיקה תהפוך למובילה בתחומה, בעלת העסק נדרשת לאבזר את המקום במגוון רחב של מערכות ציוד לקוסמטיקאיות המותאמות לאופי וסוג השירותים והטיפולים הקוסמטיים המוצעים במקום.

רשימת הציוד לקליניקה

רשימת הציוד לכל קליניקה בתחום טיפולי הטיפוח, היופי והקוסמטיקה מורכבת כיום ממגוון רחב של פריטים המשלבים בין מכשור מתקדם מסוגו לבין תכשירי טיפוח משלימים.
לדוגמא: קוסמטיקאית העוסקת ומתמחה בתחום בניית ציפורניים נדרשת להחזיק ברשותה את הציוד המקצועי והמתקדם ביותר מסוגי למטרות בניית ציפורניים ויחד עם זאת היא נדרשת להחזיק גם בתכשירי טיפוח שונים המיועדים למטרות טיפוח הציפורניים.
תכשירי הטיפוח השונים יוצעו על ידי כמוצר מדף למכירה ובכך היא יכולה להגדיל את היקף ההכנסות בבית העסק.
אותו כנ”ל תקף גם לקוסמטיקאיות העוסקות ומתמחות בכל סוגי הטיפולים השונים בענף הקוסמטיקה, לרבות, טיפולי פנים, טיפולי הסרת שיער, טיפולי איפור קבוע או זמני וכדומה.

מכשירים לטיפולי הסרת שיער

ברוב המקרים, קליניקה מקצועית ומובילה בתחום הקוסמטיקה, מעמידה לרשות קהל לקוחותיה מספר טיפולים קוסמטיים המיושמים על ידי קוסמטיקאית מובילה או מספר קוסמטיקאיות בעלות התמחות מקצועית בתחום הרלוונטי להן (טיפולי פנים, איפור, בניית ציפורניים וכו).
במקרים אלו, אחד מטיפולי האסתטיקה המוצעים לקהל הלקוחות הינו טיפול מקצועי להסרת שיער המיושם באמצעות מכשירים לטיפולים הסגרת שיער בשיטת 4MP.
השימוש במכשירים אלו מחייב אומנם הכשרה מקיפה המוענקת על ידי משווק/יצרן המכשיר אך אופן השימוש ותפעול המכשירים ניתן ליישום על ידי כל קוסמטיקאית הבוחרת לעסוק בתחום זה ולאחר הכשרתה הנדרשת.

הגדלת הטיפולים והציוד מגדיל לקוחות

חשוב לציין שהגדלת הטיפולים והשירותים האסתטיים והקוסמטיים המוענקים על ידי הקליניקה לקהל הלקוחות, מגדיל באופן משמעותי את הכנסות המקום וכפועל ישיר לכך את הצלחת המקום וביסוסו כאחד מהמקומות המובילים באזור בו הוא פועל לטיפולי טיפוח, יופי וקוסמטיקה.

לסיכום, אבזור בית העסק או הקליניקה בציוד מקצועי ומתקדם מסוגו בתחום טיפולי הקוסמטיקה והאסתטיקה, יאפשר גם לכן לבסס את מעמדכן המקצועי בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *