בלוג

נשים מוסלמיות יכולות סוף סוף לאמץ את המניקור תודות ללק-ג’ל הנושם של EVO מבית BIO SCULPTURE העונה לצרכי הדת.

נשים מוסלמיות מנועות משימוש בלק רגיל בשל הצורך בשטיפת ידיים חמש פעמים ביום, לפני כל תפילה.

חובה על כל מתפללת לשטוף היטב זרועות ופנים, לפני כל תפילה ולהניח למים הזורמים לגעת ברקמה הטבעית ללא בידוד צבע המצפה את הציפורן, על מנת להסיר טומאה.

הדילמה שהייתה שנויה במחלוקת מזה שנים, סוף סוף הגיעה אל קיצה כאשר חברת BIO SCULPTURE, שמקורה בדרום אפריקה ונמכרת בלמעלה מ-42 מדינות בעולם, יצאה לעולם

עם “לק-הג’ל הנושם”.

קו מוצרים חדש העונה לשם EVO, נושם, המאפשר חדירה של אדי המים לתוך הציפורן, מעניק לנשים מוסלמיות את החופש להתהדר כאוות נפשיהן בלק-ג’ל HALAL.

למרות שאין הקוראן מתייחס לנושא הציפורניים בנשים, טוענים אדוקי הדת ומטיפיה כי אין עבירה מהותית בציפוי ציפורניים, לטענתם הבעיה היא מרכיביהם של חומרים רבים אטומים ובלתי חדירים ולמעשה חוסמים ומונעים חדירת מים ולחות.

במשך שנים נדרשו הנשים באסלאם להסיר את הלק לפני כל תפילה ולמרוח מחדש לאחר מכן, או לחילופין להמתין לשבוע בו מופיע המחזור החודשי שלה, בו היא מנועה מתפילות, אלא שהדבר יצר מבוכה בשל “ההצהרה” החברתית הכרוכה בכך, (ציפורניים צבועות חשף לחברה את מצבה).

הלק-ג’ל של EVO הינו פולימר הנמצא בשימוש במספר עדשות מגע, המאפשר חדירה של חמצן ולחות לציפורן

כימאי הלקים של חברת BIO SCULPTURE פיתחו פורמולת האלטרנטיבה הבריאה, כפתרון ללק המיתולוגי הזגוגיתי שחוסם את מעבר הלחות והחמצן לציפורן.

פריצת דרך וההישג מרשים זה יצר טירוף שלם תוך מספר חודשים בארה”ב, בעוד מלומדי הדת והמטיפים מצאו אותו עונה על חוקי הדת.

החדשות התפרסמו במהרה מאישה לאישה באינטרנט והמוצר הנקרא EVO² (חמצן ולחות)

ייצור פורמולות רבות הינן מורכבות ואפילו יקרות מאוד, עד כדי כך שלעיתים הרווח הגולמי מצטמצם לחוסר רווחיות אולם החברה הייתה נחושה לפתח לק-ג’ל נושם מתוך ידיעה שלקוחות רבים, במיוחד בעלות המודעות לבריאות, יקבלו בברכה מוצר שיאפשר לציפורן לשמור על בריאותה.

קראו גם על בניית ציפורניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *