בלוג

פדיקור והמשמעות שמאחורי העיסוק בתחום

שמי דאיה אלול ואני מדריכת פדיקור במכללת BIO SCULPTURE  כבר למעלה מ-9 שנים.
כמדריכת פדיקור, חשוב לי שהתלמידות שלי יקבלו מעבר לידע ולכלים המקצועיים שאני מעניקה להן, גם את האפשרות להתייעץ עם דמות סמכותית.
רבות מהתלמידות מציגות בפני קשיים שונים, כמו הקושי לפנות זמן לעבודה כשיש ילדים קטנים בבית.

חשוב לי להעביר לכל אותן התלמידות מסר אחיד והוא: אין קושי שאי אפשר להתגבר עליו!
גם אני אימא ל-3 ילדים, שהיום הם כבר גדולים, אבל כשהתחלתי את דרכי המקצועית גם הם היו קטנים, אז מה עושים? פשוט, דואגים לקבל עזרה: סבתא, דודה או אפילו בייביסיטר – גם אם משלמים לה 30 שקל לשעה, עדיין ניתן להשתכר מעל ל-70 ₪ לשעה..

אני פועלת מתוך אמונה שברגע שהתלמידות שלי לקורס פדיקור מקצועי רואות שאני מצליחה בתחום ומבינות שעברתי דרך בכדי להשיג את אותה ההצלחה, מחלחלת אצלן ההבנה שאם אני יכולה, גם הן יכולות.
אומנם הדרך להצלחה יכולה להיות דרך חתחתים, אך עם רצון, אחריות ומקצועיות, ניתן לעבור אותה ולהשיג כל מטרה שהוצבה.

חשוב לי להדגיש שגם כאשר הקורס פדיקור מסתיים ולכאורה, כל אחת הולכת לדרכה, כל התלמידות שלי יודעות שיש להן כתובת לחזור אליה ושאני תמיד אהיה זמינה עבורן לייעץ, לפרגן ולתמוך.

 

הדבר החשוב ביותר שכל בעלת מקצוע צריכה לעשות זה להעריך את עצמה, להבין שאם היא מקפידה על רמה מקצועית גבוהה, אם היא מתייחסת ללקוחותיה בכבוד, אם היא דואגת לשמור על קליניקה נקייה ונעימה, היא גם צריכה להעריך את עצמה בהתאם ולבקש את התמורה הכספית המגיעה – וככל שהיא תרוויח יותר, כך יתאפשר לה להאציל עוד ועוד סמכויות ולפנות לעצמה את הזמן הנדרש.

אז רגע לפני שאתן עולות על הדרך להצלחה חשוב בראש ובראשונה שתעזו.. כי ללא תעוזה אין הצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *