בלוג

אני רוצה להעלות מחיר אבל פוחדת לאבד לקוחות

אני רוצה להעלות מחיר אבל פוחדת לאבד לקוחות - Bio Sculpture Gel‬

אני רוצה להעלות מחיר אבל פוחדת לאבד לקוחות!
מנטרה שחוזרת על עצמה אינספור פעמים אצל כל בעלת מקצוע.
אם התחלת לפתח תחושות שהמחיר אינו מצדיק את השקעה שלך, המשמעות היא שאת בעלייה והביטחון המקצועי שלך במקום מצוין.

אם העבודות שלך מוערכות וזוכות לשבחים, הקליניקה נקייה ומזמינה ואת כבעלת מקצוע נעימה ומבוקשת, אם הלקוחות שלך מגיעות “מאוהבות” בך ולאחר ציפייה ואם העלאת המחיר האחרונה נעשה לפני למעלה משנה, אין סיבה לחשוש מהעלאת מחיר סבירה שללא ספק תתקבל בהבנה.

פוחדת לאבד לקוחות? הנה כמה טיפים

כל לקוחה יודעת להשוות ולהעריך חוויית טיפול עשירה ומושקעת של חומרים איכותיים ויכולת מקצועית גבוהה ובוודאי שהמחיר מצדיק את ההוצאה, לכן היא גם קנאית לתורה ושמירה על זמנים ולו”ז טיפולים לאורך השנים.

אני רוצה להעלות מחיר אבל פוחדת לאבד לקוחות - Bio Sculpture Gel‬

דיוק כמו בכל מערכת (זוגית או ילדים), גם כאן יש להגדיר ציפיות מראש ולא תמיד זה צריך להאמר בגוף ראשון, הדרך הנכונה היא להציב לעיני הלקוחות:

  1. מחירון חשוף (כולל הסרה, תיקון, קישוטים וכו’..).
  2. מדיניות ביטולים, איחורים, אחריות, אמצעי תשלום וכו’).

גם זה בצורה מכובדת (רצוי ממוסגר) ולא דף מודבק עם סלוטייפ.
הנחות ימי הולדת ואירועים מיוחדים אינם חלק מהמחירון.

כשהכל מתנהל כנ”ל, מהמחיר ההתחלתי אפשר רק לצמוח.

העלאת מחיר תעשה באופן מבוקר ותאפשר ללקוחה לקבל בהבנה ולהגיע מוכנה כאשר:

  1. מומלץ לקבוע מועד לשינוי המחירון, כחודש עד חודש וחצי לפני תקופת החגים.
  2. בעלת הסלון תמקם הודעה כתובה במקום חשוף לכל עין, ובו התאריך בו יתעדכן מחיר הטיפולים ולמעשה יכנס לתוקף החל מתאריך זה.

הלקוחה תקרא, אולי תשאל שאלה ותקבל מענה, אולם עד לטיפול הבא יהיה לה הזמן לעכל ולהחליט.
מהיכרותי עם הענף שנים רבות, אני יכולה לומר שאחוז הנטישה הוא מהנמוכים ביותר שבשלב מאוחר יותר ביקשו לשוב.

את המחיר החדש קל יותר לדקלם טלפונית ללקוחה חדשה.

קראו גם על – איך מאבדים לקוחות ⇐