בלוג

זהירות! מחיר מוזל לפניך

זהירות מחיר מוזל לפניך - Bio Sculpture Gel

כשאת קוראת פרסום "לק-ג'ל ב-50 ₪", מה זה עושה לך???
לקוחות מדווחות שזה מדליק להן "נורה אדומה" שמדובר במישהי בראשית דרכה או מוצר זול, בכל אופן "אין ציפייה גדולה"…
ואפילו יש דילמה: אם לסכן את הציפורניים בניסיון אצלה?
זהירות מחיר מוזל לפניך!

קראו גם – אני רוצה להעלות מחיר אבל פוחדת לאבד לקוחות

בעקרון אנשים לא אוהבים להרגיש שהם קנו מוצר זול, כיוון שזול נתפש בדר"כ כנחות.
מחיר נמוך לרוב מרמז על עסק פחות מצליח ובעלת מקצוע שלא מתוגמלת כראוי.

הייחוד של בעלת המקצוע נקבע בשל עבודה מעולה ולא בגלל מחיר נמוך.
כשהמחיר נמוך משל מתחריך, את יוצאת מהתחרות ומאותו רגע, את כבר פונה לקהל אחר, כזה שרוצה לקנות בזול ומפסידה קהל שדורש איכות, ומשלם בהתאם.

מכירה זולה לא מבדלת אותך בתחרות, אלא רק מולידה הפסד כלכלי שמוביל לתסכול ולרוב גם לעסק שלרוב לא שורד לאורך זמן.

מסקנה: מי שמנסה ליצור לעצמו בידול בעזרת מחיר נמוך, מפסיד אוטומטית ומאבד את השוק אליו הוא מנסה להגיע.

ובשולי הדברים, מה תעדיפי?

  • 4 לקוחות ביום ב- 130₪ = 520₪.

או

  • 10 לקוחות ביום ב-50₪ = 500₪.

לעבוד פחות להרוויח יותר!!!

קראו גם – בניית עסק מצליח

זהירות מחיר מוזל לפניך – דעי שמוצר איכותי הוא מנוף שיווקי!

לקוחות יודעות שמוצר ותיק הוא טוב יותר ועולה יותר, כיוון שהוא מוכר וכבר הוכיח את עצמו ויש מאחוריו חברה יציבה שלא תעלם מהשוק.

גם כשמשווק חדש נכנס לשוק ושואף להיכנס לתחרות ע"י: "המוצר שלי הוא אותו דבר רק יותר זול…"
הקונה הפוטנציאלי מוטרד מאיכות המוצר החדש והאם הוא באמת יוכיח את עצמו.
השקיעי במוצר איכותי, בפיתוח העסק ובלקוחות הקיימות, במקום לחפש עוד מוצרים שיעמדו על השולחן ואל תתעסקי בבדיקת מתחרים.